Politycy

Może zostanę politykiem…
Ale długa droga do tego.
Ja bym chciał.
Ale trzeba najpierw wstąpić do partii.
Wkupić się w łaski aktywu.
Potem iść po trupach do celu.
Nie wiem czy jestem tak ambitny.
Ja to raczej bym wolał być mózgiem działających w cieniu.
Ale do partii zawsze mogę wstąpić.
Zobaczyć jak to wygląda z bliska.
No mogę, ale na razie mam masę innych zajęć.
Nie wiem w co ręce włożyć.
Tak to jest jak prowadzisz aktywne życie.
Tu impreza, tam impreza, tu mecz, tam kino.
W polskich realiach to jest syzyfowa praca.
Nikomu się jeszcze nie udała budowa partii od podstaw.
SLD powstał na bazie SdRP, a wcześniej PZPR.
PO powstała na bazie AWS-u
PiS na bazie AWS i PC
PSL ma ponad 100-letnią tradycję.
Samoobrona powstała na bazie związku zawodowego.
A LPR przy wsparciu Ojca .
Ja nie mam takiej bazy jak te partie.